miercuri, 22 februarie 2012

Se duce zapada...

se reocupa strada.Era,in a 4o-a zi de protest in Piata Universitatii, cea mai indragita"cimilitura"Am facut cunostinta cu oameni noi, un Col. in rezerva, Afieraritei, Dide.Cel mai mult m-a impresionat un tip imbracat in haine de camuflaj care, din banii lui, a confectionat ecuson pe care,in fundal e KM "O" si pe care e inscriptionat "LIDER"I-am cerut informatii intrucat Dex-ul scrie clar ca lider este un conducator de grup,colectiv,etc.Mi-a explicat foarte simplu ca ,in aceasta perioada de protest ,prin acest ecuson, pregateste pe cei de baza pentru o Uniune viitoare.Acum suntem cu ochii in patru si ne ferim de provocari.Ce am observat aseara, Jandarmii s-au postat la nici 1m. de cei care protestau pasnic, fata de alte zile care stateau mai departe, discret, si nu se supara nimeni.Consider ca acest fapt denota. ori cretinism si provocare la cei care dau asemenea ordine, ori se preconizeaza sa se treaca,gradual,, la provocari.Si intr-un caz si in altul noi suntem pregatiti sa stopam aceste provocari si actiunea sa se desfasoare pasnic, ca pamna acum.Un fapt divers asi spune, m-am urcat in Troleul 69,, la statia urmatoare s-a urcat o Domana blonda cu o umbrela care, avea diferite doleante scrise si lipite sa nu se ude.Un tip a apostrofat-o" hei nu vezi ca nu ploua"? Am ripostat spontan-mai comunistule nu te-ai dezvatat sa aduci din nou, oaia la turma.S-a facut o liniste de mormant.D.na a coborat la Teatrul National,intalnind-o din nou  in Piata.Iata cum rabufnirile comunismului totalitar INCA ne mai bantuie!!!

Niciun comentariu: