sâmbătă, 4 februarie 2012

Ne meritam soarta...

Aceasta e concluzia Piatii Universitatii in a 22-a zi de la infintare.Spontan!Dar care a declansat o "disputa" dura.Am mai scris de Dide, dar,strategia  a fost schimbata, spre nenorocul "lor"Asta seara, pe la ora 18,oo, cand am ajuns in PiATA, la microfon era un Nene care murdarea cu avant proletar toate "lozincile"dragi inimi noastre din 9o.Cat de scrijelit era "la palatul Cotroceni...Noi deaicea nu plecam...nu stati in balcoane...E drept furia vantului era pe potriva furiei ragusite a insului.Care nu avea nimic cu Piata actuala sau cu "SPIRITUL"Pietii ce dainuie si va dainui in veac pentru OAMENII ADEVARATI.Acolo, dupa decenii de teroare,  lepadandu-si FRICA,s-a regasit ca OAMENI.Amintiti-va cum intreg mapamondul ne diviniza, pana la venirea minerilor.Plini de carbune din abataj, a stiut precis unde stau si, pentru a ma pedepsi, am ramas fara toata agoniseala de-o viata.Si "conducatorul "LOR, vrea sa candideze-la Presedintie_Mai fratilor, ce dracului democratie e asta care ii da dreptul unui calau,dupa 1o ani de galera "GREA" sa intre in viata publica? Oare sa nu ne putem scutura de comunism care, azi, se percepe de mii de ori mai carncen deoarece "TATUCUL" a fost impuscat in cea mai insemnata zi a crestinatatii ,nasterea Domnului?Sa nu intelegem ca totul  se datoreaza acelorasi comunisti dar care nu mai au un "stapan"care sa-i struneasca? Cata apa trebuie sa mai treaca pe Dambovita ca sa intelegem ca cel mai necesar remediu etste LEGEA LUSTRATIEI?Pana ce acesti comunsti ce traesc cu lozinca "cei al meu, e al meu, ce-i al tau e TOT al meu si manci jar daca ma reclami"Stiti care a fost cel mai mare comunist al tuturor timpurilor?Stalin, care a luat totul de la cei bogati si NU  a dat nimic la cei saraci, decat gulagul!De reflectat!

Niciun comentariu: