joi, 11 aprilie 2013

Alunecam rapid spre infern...

Orice OM care nu vrea decat sa-si duca traiul decent, ramane buimac cand:In loc sa SIMTA o SCHIMBARE pe care a votat-o din toata inima,are parte numai de socuri.Socul scumpirilor,a multiplicarii impozitelor si taxelor in locul infintarii unor NOI locuri de munca.Evolutia catastrofala a situatiei din sanatate.Alimentate,din cand in cand, cu sperieturi DOAR la cercul vicios hrana deplorabila,rezultanta fiind axisfierea spitalelor.Goana unor medici cu salarii de mizerie (nu-i scuz,toti o ducem greu),de asi mai rotunji veniturile, conditioanand actul medical, ca la piata.Lupta necrutatoare pentru putere intre PSD si PNL.Intoarcerea "triumfala" al Jud Danilet si Alina Ghica la CSM desi mii de judecatori care i-au trimis in acest inalt for, au fost SFIDATI de o noua ingerita POLITICA a C.C.R.Acapararea,de catre PSD, prin invaluire dibace, a catorva ministere-cheie(min.justitiei, urmeaza min. de interne,si vom mai asista...)etc.In schimb se joaca sarba in caruta cu situatia exploziva de la Oltchim,Mechel-ii,Arpechim, etc.Asa cum scriam pe blog, protestele de la uzinele Dacia pentru prima de paste,si marire de salariu, a facut ca Firma Franceza sa anunte relocarea uzinei in Maroc.Unde-i ratiunea pentru care mii de salariati isi DISTRUG stabilitatea?In parlament tot aceiasi cenusii ,sub un nivel minim de competenta si decenta.Un mare actor a sintetizat intr-o fraza ce mi s-a intampla si mie.Citez "politicianul de azi te sprijina cand esti cu el de fata,dar a doua zi nu-ti mai raspunde la tel".Acesta  e NOUL mod de a face politica.Eu si membrii oragnizatiei pe care o conduc, in colegiul 4, am avut CA CAndidat  la senat, pe "marele om de presa" membru al PC, Dumitru Pelican.Cand l-am contactat la tel mi-a raspuns,citez"ce vrei D.le crezi ca am timp sa fiu sunat de peste 5o.ooo de votanti", si mi-a inchis tel.Nu vreau sa descriu fastaceala ce l-a cuprins cand a venit la plen si m-a vazut ca il fotografiez.Dar, momentul a trecut,EI sunt groasi rau de obraji,merg inainte si ne desconsidera inca trei ani si jumatate.Apoi.. ochi dulci pt. alt mandat.Si uite asa...au trecut 23 de ani.Si vor mai trece inca pe atata daca nu veti constientiza ca SINGURA salvare e FORTA TREIA sau AJUTAT-TE SINGUR!

Niciun comentariu: