sâmbătă, 20 aprilie 2013

Si a fost si congresul al-N-spelea...

Am dat o raita pe la sala palatului unde se desfasura congresul PSD.Sau pcr,tot un drac.Aceleasi fete,aceleasi gesturi,aceleasi priviri,aceleasi apucaturi(fiecare cu fiecare punand la cale,una.alta...)Cel mai cutremurator moment a fost cand O FEMEIE a inghenucheat si ia intins un buchet de flori lui Ilici Iliescu.Ca sa "onorezi" un criminal  de talia lui Ilici trebuie sa fi DUSA DE TOT.Asta in cazul cand cei din jur ar fi fost niste oameni NORMALI.Dar cand o sala aplauda IN DELIR acest gest, NU MAI E NIMIC de comentat.Dar acest moment nu e singrul.In mijlocul PSD-istilor derutati (organizarea a fost la pamant) figura "carsismatica" a Dr.Oprescu ne-a servit un amanunt ce ne-a infiorat.La intrebarea mea de ce nu da dispozitie sa repare imprejmuirea de la Troita,el mi-a raspuns,citez"ce sa mai repar,vom scoate tot ce e acolo,vom lasa doar o cruce.R.Dar acolo au cazut oameni in 89, nu se poate..O.Da, vom sistematiza ,e singurul loc URAT.R.Va dati seama ce miscari...O.Ma doare undeva de miscari.Asa cum am mai postat pe acest blog, e IMPOSIBIL ca, din cromozomii securisti ai tatalui sau(fost general de securitate) Oprescu sa poata sa-i stapaneasca si, din cand in cand mai  scapa...Eu mai am o sansa sa fac ce Prea Sfantul Teodosie Snagoveanu, intr-o slujba tinuta la Troita (pe care o voi posta)  ruga ca,in acest perimetru sa construim o TROITA Crestina pentru ca cei care vor sa cinsteasca jertfa si aducerea aminte, sa poata aprinde o lumanare.O alta stire tot de aceiasi factura vine acum dinspre Cotroceni.Demisul are in proiect sa-si fac alt Partid.Si vrea sa lanseze, cu ajutorul lui Chiliman & co o alternativa liberala in care sa rupa bucati din PNL exact ca si Stoica cu draga Stolo.Asta pentru a impiedica finalizarea candidaturii lui Crin.Mai multi cititori fideli m-a apostrofat ca am scris un neadevar ca Nastase v-a candidat,intrucat drepturile civiloe i-au fost luate.Da,am replicat,dar cand PSD are aproape 4o%,PP-DD14% UDMR 6%,+ minoritatile, cine mai poate scoate un diftong cand se va vota iertarea lui.In toata aceasta involburare de riposte comuniste,in fata acestor replieri si schimbari de forma nu de fond,ramane mai actuala ca niciodata FORTA TREIA.Exemplele de mai sus si ex. zilnice ne arata ca e chir,SINGURA NOASTRA SALVARE.In rest lozinca la ordinea zilei a congresului comunistilor vopsiti"mai rasfirati tovarasi, mai rasfirati"

Niciun comentariu: