miercuri, 3 aprilie 2013

Unde esti tu Tepes Doamne...

Asa ar trebui sa gandim despre involburarea paroxistica de pe scena politica.Cazul numirii la DNA a L.C Kovesi a incis cele mai obscure colturi din subterane. Dar NOI, obisnuiti cu diabolica manipulare am "descifrat" aceste zbateri ca pe o lupta pe viata si pe moarte intre Basism si USL-ism.Veti zice ca e bine.NU!NU e bine,intrucat se abate,ca in atatea dati,atentia opiniei publice de la  ADEVARATELE probleme.Eu vin si intreb, cu experienta pe care am dobandit-o in acesti 23 de ani, DE CE L.C.KOVESI NU SE DA DUSA?Cum POTI sa crezi ca vei putea conduce o structura pusa sa curete societatea de corupti cand 7,4 milioane NU TE VREA?Cum mai poti privi,nu mai vorbesc sa te afisezi, in fata acelor OAMENI pe care i-ai anchetat fugarindu-i cu bliblia? Si, intr-un final, CAT credeti ca va mai dura sa fim gura-casca la DESTINUL nostru?Alatur,acestei situatii neverosimile alta, explicata din interiorul sistemului, care genereaza aceste situatii incalificabile.Pe acest blog am postat "explozia" necontrolata a varanului Voiculescu,care a impanzit orasul cu afise in care .explica clar, ca VREM Justitia(el)N-am sa va spun de ce.Traid o drama cumplita,anesteziat de "luptatorii" aceluiasi varan, le-am cerut ajutorul pentru a face public faptul criminal "ocrotit" de Colergiul Medicilor din Bucuresti,de 9 ani!M-am adresat "vedetelor"Radu T.Oana Stanculescu,Maihai Gadea, Ciutacu,Badea,Dana Grecu care mai e si Argeseanaca ca mine.M-am ales cu o TACERE ce m-a ingretosat.Cea mai mica dovada ca nu vrei sa te mplici,e un RASPUNS.Acesti LASI, ce si-au vandut constiinta pentru un pumn de euro, sunt RAUL cel mai mare.Pentru ca au ajuns la un grad atat de inalt de "profesionalim"(citeste manipulare) incat o majoritate covarsitoare ii  CRED.Asa cum v-am mai spus despre metoda simpla de a infaptui FORTA TREIA, va dau solutia de a vedea ca am spus adevarul.Scoateti pentru o saptaman din telecomanda antenele si sa vedeti ca detasarea aceasta va va deschide ochii nesperat.NOI ramanem aceiasi contestatari ai lui Base,Ilici, si a oricarui"lider" ce vrea, prin prestatia sa, sa ne tina "in lesa"Si pentru toti acestia care mi-au,ne-au furat tineretile, sanatatea, bani de pensii,etc ma intreb, UNDE ....

Niciun comentariu: