luni, 1 aprilie 2013

Romani,am scapat de comunism!

Da, am scapat de 1 prilie.In rest,totul isi reintra in normal.Eu unul am ajuns sa percep guvernarea USL mai parsiva decat vechea guvernare.Sunt ingrozit cate chichite cauta actualii pentru a mai inventa o taxa, de a mai ciupi CEVA, din crancena existenta a Romanilor, care i-au votat ca pe cei care vor implementa SCHIMBAREA.Da,a avut loc,dar nu in domeniile ce intereseaza majoritatea,ci NUMAI ce tine de COLECATREA de la cei multi in FAVOAREA celor care au furat in draci(imi cer scuze fata de cei,infimi,care si-au facut averile prin transpiratie)In acest colt de pagina,NOI militam in continuare si facem chemari zilnice fata de OAMENII CURATI ai acestui NEAM, care TREBUIE, printr-un gest simplu(plic) sa inceapa MAREA DEZROBIRE.Asteptam valorile ,intelectualii si pe cei care n-au votat in toti acesti ani, sa se IMPLICE.e singura NOASTRA SANSA DE A SCAPA DE MAFIOTI.NOI ne face datoria in continuare asteptand alaturi de noi VALORILE, INTELECTUALII SI PE CEI CARE N-AU VOTAT in toti acesti ani,pt ca nu aveau PE CINE!Avalansa de scumpiri,la tigari, la bere cu care roamnul isi mai pacalea foamea,dar mai ales coplata, pe mine ma scandalizeaza.De ce? Pentru ca, asa cum spune o vorba populara "foamea vine mancand" adica s-a spart zidul pshiologic, inceputul acesta, veti vedea, va mari coplta intr-un rim dracesc.In ce priveste pronosticul dat intr-o postare mai veche,cand nici nu se vorbea de "spinul"Kovesi,iata ce amploare a luat.Si stati sa vedeti,cate bubuieli va mai produce.Desteapta-te Romane din somnul cel de moarte, e primul indemn al imnului de Stat.Intrebarea e CAND?Oare la varsta mea voi mai trai bucuria ca cei curati sa-i trimita la groapa istoriei pe cei care ne-au distrus in asemenea hal?

Niciun comentariu: