luni, 29 aprilie 2013

Criminalii? INCA liberi!

Stimati vizitatori ai acestui blog,randurile care urmeaza, sa stiti ca nu sunt INVENTII,ci FAPTE petrecute ACUM, la 23 de ani de la Revolutie.Cred ca din cuprinsul celor postate v-ati dat seama ca sunt un om simplu dar care,asa cum am mai spus,din dorinta de razbunare pe cei care m-au oprit de la zbor,sunt pe baricade inca din 21 Dec 89, de la sfarsitul mitingului fostului dictator.Am scris ca am castigat in instanta dreptul la despagubirile de malpraxix.Am aratat criminala incalcare a juramantului lui Hipocrat,Comisia de litigii din Colegiul Medicilor pe Bucuresti,stiind din actele medicale ca nu mai am mult de trait,declara RECURS la 3 luni DUPA ce eu am investiti hotararea mea cu titlul definitiv.O singura cale ar fi ca acest recurs,care,LEGAL n-are nimic cu obligarea Comisiei sa-mi analizeze si rezolve situatia mea.Ca sa nu mai pateasca si alti oameni, am facut cerere prealbila de punere in miscare a actiunii penale impotriva intregii Comisii, cerand de la fiecare,pentru punerea VOITA in imposibilitatea de a ma trata cu sansa data de Instanta, a cate 1oo.ooo euro(435.ooo ron la cursul de zi) Reactia acestor mafioti a fost devastatoare pt. mine.Marti, de Sf. Gheorghe,am iesit la o bere cu fiul meu.Ca sa vedeti CUM sunt supravegheat pas cu pas, fiul a plecat la serviciu,dupa circa 15 minute n-am mai stiut NIMIC de persoana mea TIMP DE 24 de ore.M-am trezit in fata portii casei mele dupa aceste 24 de ore,intrand in casa am constatat lipsa reportofonului,a acreditarii pe 2o13 de la Senat,a ochelarilor,si a sumei de 5o lei.Mi-au fost LASATE, pentru deruta,ceilati 5o lei, camera foto, legitimatia F.I.J, tel celular,si toate actele.Ce am constatat 1.In loc de reportofon m-am trezit cu o proteza dentara feminina pe care am sa o depun anchetatorului Alexandru caruia o sa-i dau o declaratie privind incercarea de  SUPRIMAREA  VIOLENTA subsemnatului.Actele au fost rasfoite deoarece eu le-am asezat intr-o anumita ordine crezand ca voi fi chemat la ancheta.Cand am depus plangerea de jefuire a subsemnatului, in acest interval la spitalul Sf Pantelimon,circa 8 m-a "pasat" la circa 9, spoi circa 9, dupa ce mi-am declinat calitatea de jurnalist,m-a adus cu masina LOR la circa 8.Aici pertractari, fac o noua plangere,alte amanari,apoi Ag Alexandru se duce personal la comandant.Ma opresc aici pentru a va dovedi ca am fost batut crunt dupa metode securiste fara a lasa urme,dar cea mai mare crima a fost ca,pe canalul de urinare a fost facuta o incizie prin interior, care,de atunci, in continuare imi da dureri groaznice de cate ori urinez.In postarea urmatoare voi continua.

Niciun comentariu: