marți, 30 aprilie 2013

CRIMINALII?....(urmare)

Dupa ce am depus plamgerea la politie am inceput sa fac ancheta,ca jurnalist,pe cont propriu.Cand m-am deplasat la Sp. Sf. Pantelimon cand am vrut sa-l intreb pe Dr.CEZAR AIVANESE,! s-a facut toate presiunile sa nu ajung in contact cu acesta.Deoarece, ar fi localizat pe cei care m-au jefuit.Am astepta cam 2 ore cand un ins m-a sfatuit " in treacat" sa ma als de "sportul asta"Trebuie sa precizez o vorba inteleapta a Neamului nostru "unde e mare desteptaciune, e si prostie pe masura".Precizez ca am fost ridicat de SMURD cu nr MAI 245O7 (????) eu, de fiecare data am sunat la 112 si mia- venit AMBULANTA!Cei de la terasa n-au vrut sa confirme sau sa infirme ca au sunat! Am mers la Medicul de familie, D.na Dr. Valcu, mi-a dat trimitere la Pol. Dorobanti, intrucat problema era prea serioasa.Durerie erau atroce.Am ajuns cu 1o min. dupa ce Dr. de la urologie, Dr. Valimareanu,, dupa ce m-a consultat minutios si profesionist (ii multumesc pe aceasta cale pt intelegerea de a ma primi peste rand) dupa ce m-a descusut, mi-a restituit trimiterea, si m-a somat, pentru binele meu, sa ma prezit la Pol. "Sanador" pt. invetsigatii amanuntite.Pe mine nu m-a mirat, eu am mai fost in contact cu metodele bestiale ale securitatii, inca inainte de '89, ura si "profesionalismul" acestor criminali l-am simtit cumplit in cele 37 ore de tortura cand am fost arestat,la 2 zile dupa ce, impreuna cu Dinca D-tru si v. Octavian Radulescu edificasem inceputul "PIETII UNIVERSITATII"De altfel, in romanul "Deestin" pe care l-am lansat in 2oo9, descriu pe larg cele traite atunci.Iata ca acum, datorita zilelor libere, TREBUIE sa-mi inving durerile pana trece Pastele.Fara sa ma laud, sunt o persoana Publica, TREBUIA, avand actele, documentele, tel. celular, acreditarea, cartea de vizita a fiului meu era in buzunar, de ce nu s-a dat un simplu tel? De ce am fost "deversat"la poarta locuintei mele fara nici o mentiune medicala si medicatia de urmat,avand in doc. medicale si foaia de externare de la Spitalul "Coltea"?De ce n-am fost constient 24 de ore si ma durea tot corpul? Prin publicarea pe blog si printarea+ o plangere de TENTATIVA DE OMOR, le voi atasa la plangerea initiala.INDIFERENT ca s-a incercat sa mi se INCHIDA GURA, in acest mod criminal, eu imi voi continua LUPTA, deoarece E O LUPTA DREAPTA!Chiar in acest moment,fiul meu, cu care am fost la terasa, mi-a confirmat ca vinul avea "un gust ciudat"Cat despre LASITATEA "colegilor" din presa, in postarea urmatoare !

Niciun comentariu: