luni, 25 noiembrie 2013

Cand doi se cearta....

al treilea PIERDE.E situatia existenta intre un Presedinte belicos si un mic Titulesc vanitos.Primul, prin manevre diabolice,parjoleste pamantul pt asi insuruba si mai mult orgoliul ranit prin demiterea de la referendum.PM V.Ponta,caracterizat ca facand parte din noua generatie de politicieni, ne dovedeste,pas cu pas, ca "nu intineaza idealurile comunismului""Cine se aseamana,se aduna" e un verificat proberb intelept al nostru.Dar, la rascrucea celor cu bani,pandindu-i si executandu-i pe cei saraci sau SARACITI intentionat prin furt nerusinat, si comisioane incasate chiar din vanzarea apropelui, ia forme tot mai aberante si explozive.O comparatie facuta de un finantist la o conf. de presa, e cel mai sugestiv argumanet."Daca in 2oo8,anul de varf, aveam 1oo de lei si cumparam produse de 98 de lei, in 2o13, din acea suta eu mai cumpar doar produse de 69 de lei in 2o13.Deci minusul acesta, acum e suplinit decat prin privatiuni?Declaratiile belicoase ale demisului, privind retrimiterea bugetului inapoi.catre Plen, e egal cu un individ ce fece proba etanseitatii unei butelii cu bricheta aprinsa.Si PM Ponta, care a inceput tot mai des sa foloseasca sintagma EU DAU,  EU decid, semn ca se infiripa un orgoliu de atoatestiutor,sau mai stii,.....Faptul ca eu am postat despre "prostanac", ce ziarele au publicat azi, ca s-a facut de cacao, e un lucru care ma bucura si ma mobilizeaza.Mi se strange inima, cand constat ca tot ce am scris depre liberalizarea vanzarii pamantului, catre straini, se adevereste mult mai repede.Sansa ar fi sa ne mobilizam in A TREIA FORTA pentru a avea puterea politica sa renationalizam cand lucrurile, vor scapa de sub control.Si mai trebuie sa semnalez un lucru ce l-am mai pomenit, si se contureaza din ce in ce mai clar.T.Basescu,folsind cea mai fina fisura intr-un moment,ataca si divide mase mari de oameni.Chestia cu returnarea si chiar contestarea la C.C.R a bugetului e pe muche de cutit.Deoarece, asa cum am facut mai sus observatia,daca pensiile si celelalte promisiuni nu vor intra pe fagas, dupa 1 Ianuarie,va incepe HAOSUL.Suferintele vor fi si mai crancene,lipsurile tot mai acute, datornici tot mai multi si, firesc, se naste intrebarea, PANA CAND? Instituirea unor "mecanisme" inainte de vanzarea pamantului Tarii, va fi tot o forma de inlesnire a CORUPTIEI!Deoarece cei care vor face parte vor alege intre Legea(care nu se aplica) cei poate pedepsi si fosnitorii,ademenitorii euroi!

Niciun comentariu: