vineri, 29 noiembrie 2013

Cine imparte....

parte isi face.Dupa acest proverb, descentralizarea  a inceput haiduceste.Institutiile care au ramas la mi nistere, iau cu japca,scurt si in liniste toate dotarile.Cei care trec la consiliile judetene sau la Primarii,raman golasi.Acasta e tema scrisorii Pres.C.J Fuioreanu, catre PM V.Ponta.Sa vedem ce ECOU va avea.Cea mai neomaneasca si neverosimila masura, a fost luata, prin inversarea ,in plen, a legii gr.1 de munca cu legea maririi salariilor Primarilor Cea de pe urma a fost acceptata,cea ramasa sa vedem CAND, va ntra pe rol la discutiile in plen.E strigator la cer ca, niste oameni,(vreo 2o.ooo) care au lucrat in conditii grele,sa fie dati la spate si niste alesi,care,oricum,nu traiesc doar din leafa de la Primarie,sunt scosi in fata.Eu inclin sa cred (si cred ca acesta e adevarul),ca este PRIMUL gest de incurajare, fata de cei care "lucreaza" adanc pt Romania Federala cu 8 sau 12 state "suverane".Vizita festivista(ca pe tristele vremi trecute) a PM Chinez mi-a readus in memorie cele intamplate ATUNCI.Si care nu se deosebeste de evnimentele de azi.Toata stima si respectul pt oaspetii Chinezi dar, amploarea si promisiunile micului "titulescu" cu umflarea in pene cu ajutoare extraordinare,care,ca si pe vremuri,au iceput sa bata in retragere.Din 8,5 mil de euro,au ramas vreo 5 si cand Chinezii vor constata cum dispar banii lor,cum vor ingheta tot acest dezmat.Deoarece pe aceasta se bazeaza calculele Guvernantilor.Sise mai doreste si o aratare a pisicii celor din UE.Care au cam tresarit si eu m-am bucurat (proverbul incurca-i drace ca mare servici ne face) deoarece poate ii va mai trezi pe cei care ne considera ,deja,niste sclavi.Fac aceasta afirmatie la adresa Pres Parlamentului UE D.L Schultz si D.lui Barosso, caruia EU CA CETATEAN UE,i-am trimis cate o scrisoare(ajunsa pe data de 13 August 2o13 cu o firma speciala de curierat) in numele a cca 15.ooo de simpatizanti si cititori,ce sa mai zic de unii oameni care apeleaza, disperati, la acest "pom laudat"Nu ma pot impaca cu gandul ca am dreptate si Legile noastre NU SE PUPA cu cele ale UE.Am cerut la 2 Europarlamentari sa-i interpeleze ,raspunsul il voi publica imediat.Oare,nu cumva ne-am ferit de dracul si am dat peste scaraotchi? In privinta achizitiei de pamant,ata de catre T.B cat si de D.na Udrea,eu postez o vorba de duh,auzita in Tr.69;Ia carnatul ca-l ia altul(asta ca de la 1 Ianuarie...)

Niciun comentariu: