vineri, 8 noiembrie 2013

Inainte de scadente....

N-am mai postat de cateva zil;e deoarece sunt intr-o aiuritoare postura de victma-agresor.Victima am demonstrat prin faptul pe care l-am descris ca am fost luat cu asalt in sediul noastru,in casa mea, in proprietatea mea.Paratii se apara cu o adresa de la A.F.I (ei fiind chiriasi),emisa cu un an in urma.Dar am proba zdrobitoare ca tot ce am facut,se incadreaza in Lege.Trec acum la "cestiunile arzatoare..." si prima este "cearta" dintre Fam Basescu si "marele" SRS ( sorin rosca stanescu,senator)I-am scris  numele in paranteza deoarece,dupa parerea mea a facut o gafa nedemna pt un ales al Neamului.Ca sa-mi arate ca are sange in instalatie TREBUIA sa depuna plangere penala impotriva celor acuzati.Deoarece aceste plangeri penale,MAI ALES la varf, sunt strict monitorizate de D.na Reding la U.E.Care abia asteapta un prilej ca acesta pentru a dezlantui Comisii de ancheta pt a nu ne permite accesul In Shenghen.Deci, daca plangerea era beton,Fam. Basescu nu mai avea scapare.Or in 24 de ani de jurnalism, moderat cum ma consider, am vazut enorm de multe asemenea dezvaluiri bomba care,prin mediatizarea excesiva,plictisind pana la respingere,sfarsea intr-un fassssss.ce se dorea dat uitarii cat mai repede.Or, ca sa vii in platourile puzderiei de tv-uri,ca turnatpr cu state vechi,eu sunt sigur ca acest caz asa se va termina.Ce va iesi de aici, daca se va merge pe ancheta penala.Fie o discreditare TOTALA a lui SRS, fie o tinichea de coada demisului Basescu ce ii va face,dupa terminarea mandatului, viata intregii familii,UN INFERN.La care se va aduga CAINTA celor care n-au cracnit la ordinele sale.Si eu, ca cetatean neascultat,nevazut dar jupuit de cele mai aberante taxe ce merg la aceste rafuiele, in mare parte, cu ce ma aleg? Va spun eu, cu o alta "portie" de suferinte.Cum vad eu SFARSITUL acestei dezvaluiri-bomba? Simplu!Daca incepe ancheta penala....In alta ordine de idei,viata politica se agita spre isterism, privind AVANSULdin "sondaje" a  lui V.Ponta ASUPRA lui Crin.Secondat de o cohorta de viitori candidati la functia nr. 1 in Stat.Printre care "remarcatii" Miron Cosma, pletosul ecologist,Elena U.(VREO 15pana in prezent) care ne vot oferi DOAR ,o portie de circ in plus.Cea mai grea lovitura primita de fostul Presedinte-criminal Ion Ilici Iliescu cat si actualul demis,a fost ignorarea de la un eveniment de seama,ziua Regelui Mihai.Nici ei nici NOI care am fost uitati!Repet, in Piata UNIVERSITATII  A.S.Regala Principesa MARGARETA era sufletul protestului dar  POLITICA UNUIA E = CU A CELUILALT.In ce priveste achizitia celo 3oo ha de catre Familia Basescu,in curand vom afla daca e moarte si portocale la Bucuresti!

Niciun comentariu: