miercuri, 20 noiembrie 2013

Lovitura finala(credeau EI)

In vartejul celor mai aberante persecutii politice,AZI s-a DORIT, sa mi se dea lovitura de gratie. Totul a fost regizat cu atata migala,prin intarzierea voita( folosindu-se de diagnosticul pus la iesirea mea din spital) pentru a se pregati lovitura decisiva,incat oricine altcineva, ar fi cazut in capcana.Este vorba de respingerea, de catre Comisia de malpraxis, a Directiei de Sanatate Publica a Mun. Bucuresti, ce a pus la spate, Ultima Hot data de un complet de 3 Judecatori.Si,cei platiti de NOI sa aiba grije de sanatatea noastra,se INSOTESC in a ma distruge.Numai ca acestia au dat pete un luptator. FIIND SIGUR, ca acestia sunt coalizati impotriva mea ,pt a o apara pe Dr. Culca, colega lor,interpretand logic capcanele intinse si, INCETINEALA VOITA, de a solutiona Hotararea,am monitorizat zi de zi,ceas de ceas, tot ce faceau cei pusi sa rezolve in spiritul juramantului lui Hipocrate (aiurea)cazul meu. Inca de la declararea recursului, DUPA 2 LUNI, de la investirea de catre mine, a Hot ca DEFINITIVA, ma steptam la orice.Asa ca agresiunea din 23 Aprilie a.c de la terasa "Foisor" mi-a intarit plangerea penala, desi am suferit enorma dupa "tratamentul" la care am fost supus si, dupa jefuirea mea.Mi-am strans cu migala, desi sufar enorm, probe intrucat DOAR Magistratii ne-au dat dreptate.In 5 Hot definitive si irevocabile pe care PM Ponta,venit si prin "entuziasmul"pt USL, REFUZA sa le execute spunand ca N-ARE BANI??????????? NOI ne-am betonat convingerea pe care o sustinem de 24 de ani ca"suntem alaturi de MAGISTRATI singurii garanti ai democratiei".Stiu ca multi nu veti fi de acortd,dar acestea sunt faptele si singurul nostru sprijin.Pompieri pe casa,(vezi gaurirea cu dornul al tablei de pe acoperisul casei mele) Politie la poarta (vezi blocarea mea in atelier cand a fost violat sediul Asociatiei si proprietatea mea de 2 indivizi) plus persecutiil pt lupta mea de 23 de ani pt drepturile oamenilor,activitatea mea jurnalistica apreciata de aprox.15.ooo de vizitatori ai blogului in care atac orice greseala fie a fostului PDL fie a actualului USL Si DE UNDE DREPATE daca eu imi faca DATORIA?Eu CRED si asta ma tine tare,ca mai sunt si OAMENI care se solidarizeaza, IN LEGE, cu NOI.Acestor nevazuti sau cunoscuti le adresez un lucru,sa fie sanatosi si sa RAMANA ASA.In ce priveste socul produs de Decizia de respingere  de catre Comisia de maplpraxis a unei Hot Judecatoresti,recunosc,am avut un soc.Dar nu cum au sperat EI, ci ca lucrurile se MAI LUNGESC, stiu ca voi castiga dar voi mai fi in viata dupa termenele date de Instante?

Niciun comentariu: