vineri, 1 noiembrie 2013

Spune-mi cu cine te insotesti...

Asta se potriveste de minune cu ce am scis mai demult.Si iata, pe fata si fara rusine,PSD a atras , in Consiliul Judetean Ilfov, o parte din consilierii PDL si PP si au facut o alta majoritate,fara PNL.Marin Petrache,Presedintele a contactat pe toti liderii PSD care i-au dat cu flit.Turnura periculoasa si primejdioasa pe care a luat-o guvernarea actuala, este aidoma bancului pe care l-am posta pe acest blog, in primavara.Santem ajunsi la momentul cand Boc ii face penultima vizita lui Basescu.Puneti taxe si orice..... taiati.Nimeni  nu credea,inaintea votului, ca se va ajnge AICI.Urmeza taxa pe parcare, pe piscina, dar mai ales pe carburanti.Taxa care v-a scumpi la greu mancarea si facturile.Si cele necesare traiului zilnic care s-au scumpit constant.Si, in toata nebunia acestor scumpiri, nu vedem CEVA ca se realizeaza.Min. Sova ne anunta, festivist, ca v-a inaugura 3(trei" tronsoane) de autostrada.Sunt curios cum vor face inaugurarea centurii Craiovei cu stalpul de inalta tensiune in mijlocul soselei.Cel mai mult ma doare ca,desi am facut un loby greu printre Parlamenatri, n-am reusit sa sensibilizez pe NIMENI care sa ceara in plen AMANAREA  cu trei ani, a liberalizarii vanzarii pamantului.Daca nu se  va lua o masura,in cel mult un an vom merge in diferite colturi din tara cu PERMISE SPECIALE.Valabile in "REPUBLICA COMUNISTA(regionalizare unde BARONII ROSII VOR DEVEI REGI.Cine dracu' a mai vazut Rege comunist decat la noi? Ce Cioaba, Stanescu,Iulian, Victor Ponta va fi "omologul" lui Iulian,si ceilalti 12 vor concura cu fratii Cioaba.Trebuie sa le multumesc din suflet internautilor inteligenti, care a accesat aceasta pagina pt faptul ca nu s-au lasat inselati de aparente, ci au mers la miez!Va mai precizan, in postarile trecute,dupa o "practica" de 23 de ani, ca fiecare protest, mars,  pichetare,trebuie facuta cu luarea masurilor drastice, de a avea CONTROLUL acestora.Iata unde a dus aceste demonstratii,marsuri si proteste,la inculparea unor OAMENI care au pus suflet in mobilizare.In centrul vechi a fost o provocare sigura,tocmai de asta am scris ca trebuie un comitet de pregatire unde fiecare isi da cei mai buni oameni de ordine,cu ecuson, si asa asiguram reintoarcerea acasa IN SIGURANTA ,a celor veniti la actiune.Le mai multumesc celor ce viziteaza acest blog pt faptul ca s-au "SCUTURAT" de cei care vorbesc mult si curgator,fara sa  spuna NIMIC.In ce privete jaful de la Pitesti,cu casetele de valori,toata lumea cu care am stat de vorba, imi spuneau cu ochii sclipind-oricum ii prinde Politia(in sinea lor se bucurau din strafundul sufletului ca s-a luat  ,haiduceste de la cei care au.Si atunci mi-a venit in minte un banc cu stalin.Profesorul intreaba la stefan gheorghiu,Cine a fost cel mai mare comunist al tuturor timpurilor?N-a raspus nimeni si proful a dat raspunsulTov stalin,tovarasi care a luat totul de la cei bogati SI NU A DAT  nimic la cei saraci!Nu cumva......

Niciun comentariu: