marți, 5 noiembrie 2013

O noua provocare.

Ieri,o4.11.2o13,la orele 14,3oo doi vecini Irimie Lucia si fiul Irimie Mihai,intr-o actiune bine pusa la punct, m-au blocat in birou,(mama) iar fiul mi-a devastat locuinta in cautarea, unor acte.Savarsirea,intr-un timp scurt a unei noi provocari,m-a facut sa constat ca,din necunoasterea Legii,Politia ,prin executantii ei,poate amplifica savarsirea unor infractiuni grave.Si ma refer la faptul ca Politistul Dinu, din patrula vanita la chemarea mea, in loc sa procedeze conform legii,adica sa constate violul de domiciliu,el mai mult atata scandalul.Numai prin venirea unei a doua echipe, care,c drept de subliniat ca isi cunoasteau cerintele meseriei,au pus ordine in aceasta speta.Totul s-a rezumat la a mai depune o plangere penala, eu sunt asaltat de asemenea provocari numai pt faptul de a lupta de 23 de ani pt.drepturle Civile ale Oamenilor.Faptul ca am luat atitudine transanta in publicare unor greseli,mi-a adus o gramada de dusmani.Faptul ca militez in acest colt de pagina la Demnitate si Libertate,cei vizati,prin interpusi,imi face viata un iad.Chiar daca sun grav bolnav,va sigur ca NIMENI nu va reusi sa-mi inchida gura.Pentru ca am fost cu multi din cei care ne acceseaza, in aceasta lunga lupta.Pentru ca ma gandesc cu groaza ce vom lasa mostenire.Si acum, sa trecem si la alte chestiuni.Cea mai arzatoare,pozitia PNL tot mai estompata in teritoriu,PSD "uitand" de protocolul USL, mi-a fost intarita convingerea ca, in interior,PNL-ul e macinat cumplit.Si,cum spuneam un PNL-ist cu state vechi,cand i-am luat un inetrviu, mi-a raspuns cu o alta intrebare.D.le reporter Dv va intrebati vreodata DE CE ,de la numirea unui Liberal la TVR(e vorba de Pres.Dir.Gen. Claudiu Saftoiu) NICI UN LIBERAL N-A FOST CHEMAT LA VREO EMISIUNE?Chiar DE CE?

Niciun comentariu: