sâmbătă, 27 august 2011

a-11-a

  • a inceput intr-un cadru obisnuit.Lumea trece,se uita si mergea mai departe.Singura pata de culoare a fost tot un Roman  stabilit in Australia.Un tip inalt, solid cu parul alb,care, cu o trufie de neimaginat a incept sa ne vanda gogosi.Ca el a impartit arme in subsolul CC, ca a ajuns la cutite din aceasta cauza cu Dan Iosif.Aici mi-a cazut fisa si l-am intrebat adaca o cunoaste pe D.na Cercel dar cu numele din Revolutie,Rebeca.La raspunsul negativ, am incetat orice discutie si asa procedam cu fiecare caz.In alta ordine de idei, sunt surprins de foarte putine vizite pe blog.Am crezut ca de "rusine" multi trecatori ,ca sa se edifice cine suntem, vor vizita blogul.Nici acest lucru simplu nu s-a facut, asta in intimitatea fiecaruia,si asta ne da de gandit.Ca sa ai totul pregatit pentru o rasturnare pasnica in favoarea celor care vor veni dupa noi si sa existe atat lene de a cunoaste si a interpreta fenomenele pe langa care treci sau vii in contact, asta inseamna inconstienta.Sa nu intelegi ca tot ce misca in jurul tau este intr-o continua transformare,e de neconceput.Am sa dau un singur exemplu pentru azi,tragic.Toate persoanele care au boli grave nu vor mai primi medicatie si vor fi obligasti sa o achite din bani personali.De ce?Simplu,vin alegerile si trebuiesc mituiti alegatorii din greu, mai ales daca se va vota o singura data si pentru locale si pentru parlamentare.Lozinca oficiala se va ECONOMISI cca 3o mil. euro.Dar cu economia pe medicatie?

Niciun comentariu: