miercuri, 24 august 2011

Ziua a-8-a

a debutat cu scantei.Alt capitan, alta figura dar acelasi procedeu de a ne intimida si a ne DICTA ce trebuie sa facem.Numai ca subsemnatul, cu o activitate de 21 de ani pe care ati vazut-o postata, le-am demontat sustinerile desi aveau tenta politica la o institutie care AR TREBUI sa fie la km distanta,am reusit sa pastram afisele cu "tatucul" in rest totul decurgand normal.Asa cum v-am promis, le postez, urmand ca voi sa decideti.Dar strangerea de inima a devenit si mai dureroasa cand am constatat ca OAMENII sunt insensibili.Te uiti cu jale la cei care,sigur,peste cateva luni vor declanda razboiul disperarii totale si vor fi schiloditi si masacrati fara mila doar pentru a supravietui.Te cutremuri cand vezi ca NIMENI din cei care trec se uita, si merg mai departe nu sesizeaza pericolul ce se amplifica.Avem solutii nascute din experienta opozitiei totale fata de toate partidele politice intrucsat sunt "penetrate", galgaind de activisti si securisti.Aceasta e motivatia din benerul postat.Dragii mei, asa cum ne priviti la baricada, stingheri ca suntem prea putini, faptul ca de 8 zile suntem aceiasi cu exceptia celor care se rotesc pe noi nu ne deranjeza, intruca dupa 21 de ani de lupta,prin acest protest putem spune ca ne-am facut datoria-.Dar voi care ati stat ca valizele ce scuza aveti?

Niciun comentariu: