luni, 29 august 2011

a12-a si a-13-a

au curs  normal.Cu mentiunea ca in a-12-a am avut ca "musafir" un aurolac care a tinut mortis, lasandu-si punga pe banca, sa se infasoare in drapelul nostru gaurit.A venit un Jandarm cat un dulap si l-a indepartat pe sus.Cand l-a lasat jos, cu o viteza de admirat, a venit, a luat punga de pe banca si a disparut.In a-13-a zi a venit o batrana corpolenta, s-a asezat chiar pe banca de interior unde era potravocea si materialele necesare actiunii,,a inceput sa ne "dojeneasca" pentru pacatul de al acuza pe Iliescu.Imediat ne-am dat seama ca e una din mamele care salivau cand ne bateau scutierii cu cruzime.I-am facut semn unui Jandarm care, fara a o jigni, ne-a scapat de asa"musafir"In rest regretul nostru ca LUMEA care a TRECUT si N-A INTELES ca ne paste o urgie pe care n-am cunosct-o pana in prezent, o foamete mai grea decat in 47-48, ca in ast timp un nimeni ce s-a imbogatit cheltuie 1 milion de euro pentru nunta , bani stransi din suprapret la butelii, ca Tineretul PNL-ist si-a schimbat deviza in"mai putina politica, mai multa distractie" deh, asa se intampla cand te aliezi cu cine nu trebuie,ca PSD-ul "la concurenta" cu salile de sport ale Min. Udrea, ofera electoratului PISCINE.Mai fratilor nu cumva am avut dreptate cu benerul?De foamea noastra crancea din viitorul imediat nu vedeti ca nu se ocupa NIMENI.Doar noi am incercat, si vom duce aceasta sarcina pana la capat, sa va sensibilizam dar, fata de canicula de afara ce sa te intretii cu cativa insi cand o bere rece e mai tentanta.Dar ce va mai ramane DUPA ce nu vor mai fi bani de bere si ce sa pui pe masa?

Niciun comentariu: