joi, 25 august 2011

Ziua a-9-a

a inceput cu scantei.A venit un locotenent de jandarmi din dispozoitivul ce ne asigura protectia si m-a amenintat ca, daca pun afisele cu "tatucul"Iliescu sunt amendat si baricada evacuata.Acelasi dialog dur l-am avut si in ziua precedenta.Eu am inteles ca acest Om STIA ca am dreptate, dar o tinea pe a lui penntru a executa ORDINUL.Degeaba i-am explicat ca o coala pe care pun o carte, o foto, si jos explicatiile pentru ce candidez E UN AFIS.Singura chestie de care s-a legat si a tinut-o mortis, nu ca e fotografie(noi plastifiasem cele 3 afise pentru a rezista la ploi). Mi-am dat seama ca,acum la 21 de ani de la Revolutie, INCA mai exista si in randul cadrelor la varf,in cazul nostru in Jandarmerie ,"sustinatori" ai celui care ne-a distrus ca oamanei.Iata ca postez cele 3 foto si un bener din cauza caruia a inceput aceasta misculatie.Si va pot dovedi ca cele afisate sunt exacte.Am fost intrebat de ce suntem alaturi de magistratii care fac cele mai mari nelegiuiri.Le-am raspuns scurt aratandu-le cele 2 hotarari obtinute de noi in cei 7 ani de judecati.Le-am dovedit de ce l-am pus pe impostorul George Costin sa fie scos de la guvernare.Cand a realizat ce suma enorma a strans acest individ abia atunci a inteles deosebirea dintre NOI si EI.Voi ce ziceti de cele 2  foto? Astazi,25.o8.2o11 am fost vizitat la sediu de 4 (PATRU) Jandarmi care mi-au inmanat PV de amendare cu 1ooo ron pentru punerea acelor afise mentionate si in Autorizatia data de Primaria Generala.Vedeti de ce avem incredere in Magistrati?Sunt singurii care pot cantari si decide in deplina cunostinta de cauza.Si acestora ne vom adresa.Astazi voi face cunoscut in baricada prin portavoce, tot acest abuz

Niciun comentariu: