joi, 18 august 2011

Ziua 3-a..

s-a desfasurat normal.Au fost in interiorul baricadei O cetateanca Romana rezidenta in Canada, Profesoara, care a fost entuziasmata de explicatiile pe care i le-am dat incepand cu noaptea de 21-22 Dec. 1989, ce s-a intamplat, cum am fost atacati de tancurile conduse de Gen. Hortopan,situatia actuala si urgia care ne asteapta,nepasarea actualilor guvernanti,etc.In final i-am inmanat Jurnalul nosatru de fron,Destin pe care l-am lansat inca din 2oo9.Cea mai mare strangere de inima am avut-o cand un grup de tineri, au stropit cu cafea crucea de langa fantana, au pus paharul gol pe un brat al ei si nu s-a sinchisti cand i-am atras atentia.S-a trezit cand un jandarm din cordonul de paza, l-a legitimat si i-a ars o amenda de 3oo lei.Atunci am vazut mimica unui om care nu-i vine sa creada ca se pot intampla si asemenea lucruri.Voi mai sta in asteptare inca 2-3 zile si apoi voi declansa adevaratul protest pentru care ne-am pregatit minutios.Curaj fratilor si alaturati-va !

Niciun comentariu: