miercuri, 17 august 2011

protest in Piata Univrsitatii..

Ziua 1-a, ora 17.oo am aprins cate o lumanare la crucea ridicata in amintirea celor 48 grevisti ai foamei batuti si ucisi de mineri in 13-15 Iunie 199o.Toti grasii,imbuibatii si parazitii politici n-au fost in stare, timp de 21 de ani, sa le multumesca acestor Eroi cat si celor care au fost ,timp de 53 de zile in Piata Universitatii si care, pe sest, au fost dati afara de la locul de munca la odinul lui Iliescu cu litera "I" Pe acestia cine-i despagubeste? Ziua 2-a.Am imprejmuit locul protestului de la fantana, am inceput pasnic sa ducem dialog cu cei care ne solicitau,am avut 5 "contre" am rezolvat civilizat si ma bucur ca totul merge fara incidente!Astazi, la ora 17.oo vom comunica pozitia noastra in privinta actiunii lui Cozma, in privinta inscrierii PP a lui Dan Diaconescu, proprietarul celei mai murdare TV, mai murdara CA CAnalul de scurgere, toata organizatia a fost martora la crima savarsita de acesta impotriva lui Petcuta Crstian (Petcu numa de scena) care realiza emisiunea "Brigada de interventie" Astazi, la baricada vom face, public, relatarea amanuntita a acestui caz.Vreau sa preciuzez si o voi face si acolo, ca noi DARUIM din viata noastra celor care ne privesc si nu dorim altceva decat sa-i TREZIM! Oare vom reusi?

Niciun comentariu: