vineri, 26 august 2011

a-1o-a

a fost dementiala.Incepand cu un tip care juca pe o bucata de vinilin  si pe care scria"jos comunismul" si terminand cu un Roman din Australia.Dupa ce acestuia i-am exous punct cu punct de ce protestam, dupa ce i-am dovedit cu probe ca avem solutii la toate problemele societatii civile, inclusiv sau mai ales, las infometarea populatiei care v-a ationge punctul critic imediat ce de pe piata vor dispare zarzavaturile, omul s-a uita lung la mine si mi-a spus 'nene Flueras ai sesizat un lucru uluitor,anume ca nici un ziar,nici o tv, nici o agentie de presa nu v-a contactat, stii ce inseamna asta? Ca voi, prin acest protest ati DOVEDIT ca PRESA e ASERVITA in totalitate puterii neocomuniste.Si inca un argument, voi daca erati aiurea, n-ati fi avut atatea infaptuiri in slujba oamenilor simpli, erati potopiti de tv-uri care v-ar fi desfintat.Tineti minte, VOI ati castigat RESPECT tocmai prin prezenta, in aceste clipe de asteptare a unei tregedii care nu va inarzia, si pe care ati vrut sa o preintampinati.Va felicit si Romanii la care ma voi intoarce vor fi alaturi de voi.Dar asta cere timp si e tocmai lucru pe care nu-l mai aveti.Omunlui nu i-am mai spus ca noi am facut acest protest si pentru a impiedica impostorii sa vina si sa proteteze in acest loc sfant pentru noi.Abia dupa aceste discutii am inteles ca NOI nu suntem bagati in seama de presa deoarece am reusit sa supravietuim si sa pastram Revolutia curata.Abia dupa ce i-am aratat si Hot Jud prin care am fost investiti de 2 Intante supreme cu titlul de Revolutionar, abia atunci a inteles acel Roman diferenta dintre Noi si impostorii din Federala lui Bebe,sluga lu Ion Iliescu care a girat prin aceasta Federala LOVITURA DE STAT.Si totusi, in ciuda marginalizarii,acum, cand avem o alta viziune asupra sacrificiului nostru, VOM CONTINUA.Ne cere situatia tragica ce se apropie.Regret doar ca nu suntem asaltati pe blog pentru a comunica fara ajutorul otravitelor TV-uri.Dar pana pe 3o.o8. cand incheiem acest protest,poate vom fi intelesi!

Niciun comentariu: