joi, 3 iulie 2014

A invins SISTEMUL...

De mult nu m-am mai bucurat ca ieri.Cand,pe toate canalele tv&co, s-a derulat toata ziua stirea, ca Locotenentul Constantin,alturi de care am stat in Piata Universitatii in 2o12,A CASTIGAT.La instnta SUPREMA.Care l-a REPUS IN DREPTURI,I-A REDAT demnitatea de militar SI A INFRANT SISTEMUL.Eu unul il inteleg cel mai bine, deoarece port cu mare durere, drama unor OAMENI, ce ne-au stat alaturi, la orice protest in Piata Universitatii, sau aiurea.Am fost martor la framantarile,la sicanele venite de la unii "colegi",care au dorit(dar n-au izbutit) sa-l ingenuncheze.Traiam drama acestui OM si din punct de vedere ca trecusem si eu, cu 38 de ani in urma,prin aceiasi lovituira.Am explicat pe larg in carte,in cateva cuvinte ,tot asa,desi facusem niste sacrificii crancene, pentru a ajunge sa zbor,pentru ca nu mi-am tradat un prieten, am fost scos din toata organizarea.Desi, pt pregatirea mea, s-au platit milione de $.Peste 1o zile,va voi posta intreaga tragedie a acestor oameni care,tot asa, au invins SISTEMUL,dar n-au reusit (inca) sa darame parazitii.Care, in posturi de decizie,iti pun cele mai absurde,abjecte si nedemne piedici.Il sfatuiesc pe prietenul nostru Contsntin sa se mobilizeze  si sa aiba curajul,cum  depisteaza un  asemnea specimen, PLANGERE LA PARCHET.Eu asa am procedat si am bagat frica in cei cu care am venit in contact.Cei cu care URMEZ sa ma confrunt,vor simti pe pielea lor, loviturile ce le-am preagatit.Daca nu voi fi rezolvat Legal cu cele 4 Hotarari,DEFINITIVE si IREVOCABILE,  VOI FACE PUBLICE ACTIUNILE de distrugere A ORICARUI om CE PROTETEAZA legal  si sunt DECIMATI.O vina incomensurabila o au pupincuristii (mai ales cei de la antena3) care,dupa ce isi garniseste stirea zilei cu cateva secvente din strda,sau Piata, UITA.Exemplu Craciun,care l-a repezit VERBAL pe Min.(caricatura) Barbu, care i-a facut plangere penala,omul trebuind sa-si rupa de la gura sa plateasca un avocat,sa piarda TIMP enorm, dupa cum se judeca si se motiveaza o hot.Ati mai auzit CEVA de SOARTA acesztui OM?Ati mai auzit ceva de IONUT, cel caruia Jandarmii,(pedepsiti de urangutanul politic Stroe)i-au rupt ambele gambe si,pt a EXISTA cat de cat,a fost umplut de fiare si tije,NUMAI pt.ca a vrut LIBERTATE?A-TI MAI VAZUT CEVA MISCANDU-SE IN PIATA Universitatii(cu exceptia protest caini/anticaini)de cand a fost abandonat Craciun?Acest lucru nu v-a dat de GANDIT?Saptamana viitoare se va limpezi, daca rezolvam problema ce dureaza de 5 ani, sau vom incepe protestul-maraton, pana la caderea guvernului Ponta, pe care sa-l inlocuim cu C.P.Tariceanu!Gura pacatosului......

Niciun comentariu: