joi, 10 iulie 2014

Inceputul revoltei

impotriva acestui regim, ce mimeaza DEMOCRATIA.Asa cum am afirmat pe aceasta pagina,dupa 8 ani de procese,am obtinut 3 hot.date de C.A.B si supervizata de I.C.C.J  privind reinvestirea NOASTRA cu titlul de Rvolutionari remarcati prin fapte deosebite in 21 Dec.'89.De la obtinerea ,in 15 Martie 2009 a Hot 2o44,def.irv.cu executare silita, tinta noastra Ilici Iliescu, nu ne da pace.Din ordinul sau nu se executa nici una din cele 4.Din ordinul sau am fost dat afara din serviciu cu lit."I"deoarece eram unul din edificatorii Pietii Universitatii.Acum,am ajuns la limita suportabilului si declansez REVOLTA,impotriva acestuia si a regimului de baroni rosii pe care i-a creeat,crescut si inmultit, fara masura(ii mai masoara D.N.A pe cate UNII) O alta parte a revoltei noastre pleca de la constatarea, ca nici UN ORGAN din aceasta Tara,nu isi face datoria.Si am sa numesc, in  primul rand, Inspectia Judiciara, careia te adresezi pt a semnala, derapajul unui procuror sau magistratat.Inspectorii contacteaza org abilitate,acestea comunica in doru lelii(ca in caul de fata) si iata cum PRESTIGIUL unei INSTITUTII ,e facut tandari.Fata de raspunsul primit m-a apucat furia.Imi erau comunicate date  depasite.Voi fi nevoit sa revin cu o atentionare scrisa, chiar la Presedintele C.S.M.Am facut o ampla expunere pt Av Poporului Ciorbea,pe care,cunoscandu-l de peste 2o de ani,ca jurnalist, am fost in prejama sa prin toate incercarile prin care a trecut.Am fost alaturi cand,dupa ruperea si disparitia PNT-CD, si-a format un alt partid si tuna si fulgera impotriva NEDEREPTATILOR.Acum,revazandu-l la Academia Romana, cu prilejul aniversarii a 15o de ani de la infintare,i-am  facut cunoscut ca, chiar in acel moment,o delegatie din Asociatie depunea la sediul central acte si probe prin care (mai ales) vroiam  sa cunosc punctul de vedere, privind lipsirea de un drept constitutional a 1118 membrii ce au fost impiedicati sa participe la alegerile din 1996,acest dosar fiind anchetat 17 ani si jumatate.Raspunsul il las sa-l comentati.Eu citez" referitor la petitia Dvs prin care sesizati institutia Av.Poporului ca vi s-au incalcat o serie de drepturi si libertati din care amintiti..." Si dupa ce i-am amintit o parte,concluzia:Nu face obiectul... si vor fi respinse fara motivare....Si,intrebarea firesca a unui Cetatean, care plateste darile catre Stat,cui foloseste aceasta Institutie?Aminteam in plangerea de mai sus,ca toate plangerile mele (72) in care aratam ca domiciliul mi-a fost spart de 5 ori,ca am fost atacat in strada cu cutitul de 3 ori,ca minerii mi-au sopart si furat toata agoniseala mea dupa 3o de ani de munca.In finalul scrisorii sunt bagat in ceata,citez"Pe viitor,in masura in care veti intampina dificultati va puteti adresa....In ce priveste noul secretar de stat al SSPR,intr-o editie urmatoare!

Niciun comentariu: