duminică, 13 iulie 2014

Replica(continuare)

Ca sa va dati seama cu cata "acuratete" am fost lucrat,continui relatarea, care imi va intari argumentul ca am fost urmarit.Uterior, fiul meu care a fost sunat de vecinul meu Irimie Mihai, cu care sunt in dusmanie pt viol de domiciliu si lipsire de libertate(mi-(a gaurit si acoperisul proprietatii mele cu DORNUL ,facand 23 de gauri prin care mi-a inundat tot holul,tavanul stand sa cada dupa ploile naprasnice) prin care am trecut.Ce e mai interesant e faptul ca acesta, a adus un bidon de 6 l de apa pt a spala balta de sange de la ntrarea ilocuinta.Intrebarea e,el e agresorul sau CINEVA s-a folosit de OCAZIE sau totul A FOST  regizat.Sunt unele coincidente de baza intre atacul marsav de anul trecut,de Sf Gheorghe si actualul,alcoolul.Tin sa precizez ca am o doza zilnica de 8 medicamente si "plinul"meu pana la granitacombinatiei fatale e cca 5 beri.In ziua de Joi,am luat masa la ora 12,3o,si fiind cald,am coborat in gangul din fata atelierului cu o doza de bere pe care am dat-o gata in jurul orei 15,3o.Intrucat clientii sunt f.rari,am mai scos o doza din frigider,m-am intors in gang,doza pe care am terminat-o min jurul orei 17,15,deoarece joia,Primaria are program prelungit.Apoi am inchis,am mers la posta in Piata Kogalniceanu,am depus o scrisore recomandata si am platit o factura.Asa cum am mai spus,in Piata, in statia tb 85,7o,92 se afla un chiosc cu o cafea excelenta si  de fiecare vdata cand mergeam la Parlament,ma opream .Aici am mai consumat inca o doza.Logic,daca eram ametiti(poate si din combinatia cu medicamentele)cum am trecut prin cele 3 intersectii f.aglomerate?Restul il stiti.In aceasta ecuatie sunt 3 posibili "executanti. 1 Cei 2 directori de la Dir.San a municipiului impotriva carora am plangere penala pt abuz in serviciu(am 2 hot,definitive si irev.prin care instanta OBLIGA  respectivii sa-mi solutionaze actul 1o4 prin care am cerut 5oo.ooo euro pt malpraxis.2-Vecinii mei,fam irimie,cu care,am aratat mai sus,sunt in ancheta penala.3-Nu pot sa fac public adevarul deoarece pun in pericol mai multe pesoane,Asociatia,etc.Ramn aceste 2 si daca nu se adeveresc,ramne a treia.Maine depun la circa 8 de care apartin, PLANGEREA PENALA si va trebui sa fac apel al Presedintele C.S.M-ului, pentru ca aceste anchete,cat si alte 3 sa fie puse "in lucru".Imi pare rau ca primul pe care va cadea magareata e C.D- sectiei,dar intre faptul de a nu fi platit CORECT si lasarea a peste 15 plangeri penale in nelucrare,.aleg prima optiuneDespre actiunea "S.S.P.R," maine va voi relata cum am castigat ,prin 3 hotatrari .Def. si Irev,supervizate de Curtea Suprema,17 miliarde lei vechi pt Asociatia pe care o conduc de 25 de ani si pe care NIMENI nu vrea sa o ia in seama!

Niciun comentariu: