marți, 22 iulie 2014

Ce urmeaza?

Daca in razboi artileria e zeul razboiului,eu trebuie sa-mi pregatesc ofensiva fara acest factor de baza care, in cazul meu, se numeste ANCHETA POLITIEI.Chiar si fara acest factor hotarator,voi face ca societatea Romanesca sa intelega ca nu mai e de glumit cu evolutia NOASTRA.Ma refer la o stire care mie unuia mi-a dat frisoane.Aceea ca s-a multiplicat refuzul la plata, a biletelor la ordin.Asta inseamna GATUIREA accelerata a vietii de zi cu zi.Pt ca, sa dau un exemplu,o firma ia produse de 1o.ooo euro.Cel care le livreaza primeste un bilet la ordin.Cand cel care a livrat merge la banca sa-l incaseze, pentru a continua circuitul banilor ,constata ca cel care i-a eliberat acest bilet, n-are o letcae in cont (m-am adresat mai simplu pt cei care nu cunosc aceste lucruri)De aici , ganditi singuri ce urmeaza!Revenind la batalia pe care o pregatesc,sa aveti toata increderea ca nu voi da inapoi.Deoarece stiu ca am dreptate si TREBUIE sa merg inainte.In tot cazul, cand voi declansa loviturile, va voi anunta, pt a va bucura alaturi de noi.Revin cu o alta stire care ne aduce la cunostinta ca "marea" noastra "patrihozata" M.Macovei pofteste sa candideze din partea dreptei si cerandu-i poruncitor,  fostlui sef Blaga sa o "treaca pe un loc eligibil" la alegerile prezidentiale.Mai fratilor, chiar ca mi-a sarit mustarul! Ca procuror comunist, ca destabilizator de Tara, cand nu contenea sa injoseasca Romania prin cancelariile occidentale,tu vii si ceri sa fi "bagata" in cursa?Ca sa vedeti cat dispret are fata de noi, oamenii simpli, nu s-a gandit o clipa sa-si ceara iertare,sa vina cu lugu-lugu cum se practica de 25 de ani.Oare CINE ar vota-o?Am pus acest exemplu deoarece ACEASTA E MENTALITATEA neocomunistilor.Care(am mai scris) dupa perceptul de la stefan gheorghiu, "mai rasfirati tovarasi, mai rasfirati" s-au infiltrat in tot ce misca pe scena poitica.O alta stire consemneaza, in trecere, ca disputa din PNL, pe problema prezidentiabilului dreptei, a fost transata in favoarea neamtului.Dar nimeni nu a intuit ca in realitate,acest moment votat cu 111 pt Klaus si 55 pt Crin, marcheaza ce postam in 2o12 in aceasta pagina ,momentul de varf, cand Crin a inceput prabusirea politica.Acela ca n-a avut sange-n instalatie cand, interimar fiind la cotroceni, N-A BATUT CU PUMNUL IN MASA, pt a apara prestigiul Romaniei, murdarit de macoveii vechi si nu a fost consecvent, cu rezultatul referendumului, privind debarcarea lui Basescu.Voci in off spun ca chiar "coabiteaza" cu acesta.Cel putin Crin stie sa faca afaceri.A dat un ferari pe o gaina(e drept cu ou de aur) adica a pierdut o cariera politica de exceptie pt asi aranja sotia ca europarlamentar.Voi posta,in ontinuare, aparatia unor grei gaunosi in cursa prezidentiala.Pt azi ajunge!

Niciun comentariu: