sâmbătă, 12 iulie 2014

Replica ...




la postarea mea din 1o Iulie, nu putea sa fie altceva,decat REPRIMAREA.Si atacul las,bine coordonat si cu rezultatele pe care le vedeti.Pentru ca ai dovedit ca doresti si ai facut totul pentru DEMNITATEA si LIBERTATEA Romanilor si al Romaniei TREBUIE sa fii suprimat.Am fost atacat cu o violenta pe care am mai cunosct-o si in celelate 3 asemenea atacuri miselesti.Spun miselesti adaugand si amanuntul, ca sunt facute cu mare "acuratete"Nu  pot sa nu constat, ca TOATE au fost facute, cu supravegherea mea continua.Argumentul forte e ca toate s-au consumat cand,ca orice pensionar,ma mai "miluiam" cu o bere din joi in pasti.Asa mi s-a intaplata anul  trecut de Sf Ghorghe(vezi postarea) asa mi s-a inamplat si ieri.Inaintea atacului fulger.Am fost in Piata Koganiceanu la of.postal, sa trimit o scrisoare si sa-mi platesc  o facutura l.Ca de fiecare data m-am oprit la chioscul din statia lui 85 spre gara sa beau o cafea si,neavand nici carnet de pieton si alta treaba,mi-am permis si o bere.Dealtfel vanzatoarele de aici .cand le cer apa,stiu ca am de lucru.Am  plecat spre casa cu 66,am cuborat, am ajuns in fata porti,am descchis-o, am facut 3 pasi dupa care, am simtit o durere cumplita in pulpa dreapta.Dupa care m-am trezit la urgenete,intr-un salon cu alti 3 bolnavi.Partea coplesitoare a acestei situatii e ca,dupa ce am iesit din coma,pe pielea mea am constat profesinalismul celor cu care am venit in contact.Mi-a crescut RESPECTUL, pt munca cumplita pe care o depun acesti OAMENI.Am fost martor, cum un om al strazii, ne-a tinut,timp de 11 ore, sub o tensiune si o inundatie de expresii si provocari ce nu le suporta hartia.Aici am vazut un fenomen ce se practiaca la nivelul intregii Tari.Imi facu.Mi-am facut  "bucata" ce-mi revine in rest,pt cat saunt platit...Ma opresc aici cu constatarea  cu un fapt, care m-a lovit cumplit in situatia in care eram.Dupa ce am fost dus pe la toate cabinetele,in decursul acestor ore,mai aveam "la un colt" consultul Dr TAUTU.Care,la jumatatea consultului a primit un tel. din alta parte, sa vina de urgenta pt un consult DE URGENTA.Oare nu toti avem aceleasi drepturi.Trebuie sa coinstat cu amaraciune ca dicolo de faptul ca sectia 8 politie la care e dosarul agresiunii de anul trecut NA MISCAT UN DEGET in anchete,colegii mei ziaristi,pe care i-am primit in presa de "pufosi" mai ales cei acreditati in Parlament,m-au evitat cu indarjire.De data aceasta am considerat ca sunt in drept, sa ma aderez forumurilor Presei internationale al carui membru sunt de 2o de ani.Daca dupa ce ai obtinut 4 hotarari def,irev cu executare sil;ita si nu se pun in executare deoarece pt acoperirea impostorilor ARHIVA unui Minister e distrusa, daca arati cu probe acest fapt, se cauta prin mijloace mafiote sa fii redus la tacere, asta este DEMOCRATIA din Romania?

Niciun comentariu: