miercuri, 30 iulie 2014

Inca o lovitura...

credeau EI!Dar s-au inselat,eu nu dezarmez ci merg inainte.Fac un apel la internautii isteti, sa ma ajute sa fac public cazul meu teribil ,intrucat nu sunt aparat de NIMENI.Am facut inca un apel la solidaritate si pe pagina mea de facebook.Cea mi mare furie,(nu frica cum ar vrea EI) mi-o provoca NEANCHETAREA, de catre Politia Romana, a acestor 2 atentate.La care vizitatorii acestui blog au fost martori, de sf Gheorghe ,anul trecut.De atunci NICI o miscare, in a ancheta aceste 2 abuzuri incredibile.Fac apel la internautii isteti, care stiu si pot sa treaca, de barierele intinse de cenzura impusa subsemnatului.Am trimis 11 apeluri pt conferinata de presa,la cele 2 agentii de presa,cele mai mari si frecventate,Agerpress si Mediafax.Mi-am dat seama ca NIMIC, din ce am crezut ca expediez, n-au ajuns la destinatar.Proba, din aceste 11,mai ales la 2 agentii de presa,de curiozitate din puderia de tv, tot se prezenta CINEVA.Ce concluzie trag din aceasta CENZURA sufocanta?Ca mi-am atins tinta, ca faptul ca am ramas un tip necunoscut, care N-A PUS BOTUL, e un PERICOL! Faptul ca am DOVEDIT in INSTANTE(4 LA NR) ca  am continuat REVOLUTIA curata, I-A BAGAT IN DRACI.Va dati seama ca 25 de ani "Revolutionarii" lui Iliescu se transforma,prin cele 4 hotarari,in impostorii Societatii?AICI, in acest ADEVAR se regaseste DRAMA pe care o traiesc.NOI putem face DOVADA sutelor de actiuni in care punctul central era RESPECTUL pt cei cazuti.EI au avut 11 actiuni(7 prin greva foamei) pt a castiga un spor la indemnizatiile primite(si azi dovedite) pe nedrept!Va dati seama de disproportii.SINGUR impotriva celor pe care I-AM "DERANJAT" cu postarile mele.Cu adevarurile spuse de mine, un simplu ziarist!Iata ca ziarele, AZI, au publucat ce am postat eu cu cateva zile in urma, ca Johanis e in situatia lui M.Deaconu,cand v-a pierde TOTUL din pricina unei hotarari judecatoresti si ca, vom vota din nou in 2o15.Inflatia de candidati din "dreapta"(care nu e dreapta ci comunism vopsit 1oo%) s-a amlificat si cu Catrama, Udrea,etc.Intrebare, ce diferenta e intre Senatorul Voicu si Catarama?Vanzoleala si zumzetul de bondari starniti, in noul PNL(PDL+PNL=PSD=PCR) face ca SCARBA electoratului care,si asa n-a prea votat in acesti 25 de ani, sa creasca.E TOCMAI CE ASTEAPTA cei care ne "fezandeaza" pt a ne strange-n chingi si mai tare.Tocmai adevarurile spuse simplu de mine,i-a detrminat sa ma atace.Astept ca solidaritatea voastra sa dea roade.EU si NOI, continuam lupta si urmatoarea miscare o fac publica.Avand o hotarare Judecatoreasca care NE DA DREPTUL sa protestam in Piata Universitatii,vom incepe protestul fara sa mai solicitam aprobare de la Primarie.Daca vom incepe, nu ne vom opri pana cand LUCRURILE si VIATA noastra nu se va schimba.Asteptam reactia voastra!

Niciun comentariu: