miercuri, 16 iulie 2014

Dejectiile,din nou la "moda"

Am rasuflat usurati, cand OTV-ul a fost INCHIS.Si la propriu si la figurat.Credeam ca am scapat de continuarea otv-izarii Romaniei.Dar "crema" neocomunista nu putea lasa un instrument atat de eficace de a adanci si prosti si mai mult Poporul. Intr-o si mai mare nesiguranta.O  manipulare jalnica,demagogie ieftina dupa care se trecere la "rumenire", adormirea vigilentei si votul luat pe tacute,prin ganguri, cu felurite pomeni ocazionate,apoi tarec cei 4 ani, sau cat o fi.Iti vine sa iesi la raspantie,sa strigi,sa urli cand vezi cum Romanii se lasa PROSTITI.De niste JIGODII.Care,din aceste malversatiuni,isi trag averile necunoscute(si,inca,nemasurate de DNA)Iti vine sa urli cand vezi cum murdaria, din ce in ce mai grosiera,mai urat mirositoare, se transform itr-o adulatie, pentru cel care lupta cu atata neosteneala si osardie, impotriva "ciocoilor",Dan Diaconescu.Care,prin aceste "tehnici "i-a imbrobodit pe Romanii gura-casca cu cei 2o.ooo euro promisi,incat jocul a reinceput in lumina "participarii" acestui ziarici josnic, la alegerile pt Presedintie.Cu "si dai si lupta...." de pana acum si-a bagat "desteptii" in parlament si la GUVERNARE.Alaturi de cine? De ciocoii pe care-i scuipa si balacarea,zi de zi, noapte de noapte.Acest specimen,nascut unde caruta cu... s-a rasturnat Si care a dovedit pana acum,prin "pozitiile" adoptate, la tv-urile interesate, ca va  face "nopti incendiare"De data asta il cred si e singura data, deoarece,Romanii,dezgustati(bine lucrati in acest sens) de TOATE  Guvernarile,rupti de foame si nevoi,beleste ochii in nestire la emisiuni, inoculate artistic.Din pacate,cand vede ca la urma beleste..  e prea tarziu.Il las in plata domnului pt a va relata cum au inceput presiunile asupra mea.Cand m-am prezentat la Parlament, la intalnirea D.lui C.P.Tariceanu, Presedintele Senatului cu Ministrul de Externe al Belgiei.Am fost "monitorizat" agresiv de o fatuca(nu era de la SPP care,ei au dreptul)  necunoscuta si f. insistenta.M-a intrebat CUM AM INTRAT.I-am raspuns, normal,  pe use.Eu i-am dat atentia si respectul cuvenit, intrucat aceste intrebari, se pliau pe faptul ca intrarea principala era in refacere ieri, eu am intrand prin spate.A inceput sa se agite si m-a invitat la standul unde n-i se face intrarea si un control riguros.Functionarul care mi-a retinut acreditarea si mi-a eliberat ecusonul, a cam dat in balbaiala, i-a aratat ecusonul,a controlat viza,a a vazut ca e normal si a disparut ca o naluca.Explicatia a  venit, dupa ce am primit un tel de la biroul de presa al senatului, care m-a ntrebat daca m-am suparat.In situatia mea ,AR FI REBUIT!

Niciun comentariu: