miercuri, 6 octombrie 2010

amanunte

Am postat clipul meu electoral FACUT de subsemnatul pentru a dovedi ca din presa scrisa poti "sari" in presa video fara sincope.Am dorit din toata finta mea,ataT de chinuita, sa donez oamenilor o farama de crez in libertate, in omenie, in intrajutorare.Sunt sigur ca OAMENII ne vor intelege si vor dori sa fie LIBERI!Sa-si puna viata in ordine cum vor, sa se gandeasca la viitorul lor si al urmasilor, la vciitorul nostru ca ROMANI.Ce exista dincolo de aceste doleante?Neantul, faptul ca zburam prin spatiu cu 32 km/sec?Nu , noi vrem ca fiecare itadin din urbea lui saINTELEAGA ceva din viata care ne-o da Dumnezeu o singura data. Si de felul cum o gestionezi poti spuinew ca te-ai realizat sa esti un rebut social.Aici NIMENI nu poate interveni.Am poistat acest clip pentru a face cunoscut faptul ca avem parte de cel mai MARE BOICOT MEDIATIC.Multi din cei care vor intra pe blogul nostru, pe buna drepate se vor intreba, DE CE ACUM? De ce prin postarile facute nu am intervenit mai puterniuc in viata PUBLICA?Deoarece, o spun ca Jurnalist de 21 ani asa cum am mai afirmat, marota noastra este sa facem tot ce sta ijnh putinta ca omul sa fie LIBER.De 1 Decembrie VOM POSTA TESTAMENTUL LASAT DE ACEI COPII pe care i-am lasat insangerati pe caldaram si care nu ne lasa sa nu facem tot ce putem pentru jertfa lor.

Niciun comentariu: