joi, 21 octombrie 2010

LASI SI CRIMINALI III

A urmat cea mai marsava lovitura,furtul tipografiei ziarului nostru, "Mesager"Fondat de cei 12 Copresedinti ai Uniunii Nationale pentru Victoria Revolutiei in 28.12.89.Am pus mana de la mana,cu sponsorizari entuziaste, ne-am cumparat o tipografie.Am instalat-o si am inceput munca.In 1998,am fost somati,casa fiind revendicata si castigata, sa parasim sediul unde functionam.A fost asa de perversa aceasta inscenare incat, sigur, a fost facuta de "profesionistii"securitatii obisnuiti sa actioneze numai pe intuneric.Am cerut 3 zile pentru a ne gasi alt sediu,casa a fost sigilata in fata celor care venise sa faca executarea silita.Dupa 3 zile, cand am venit sa luam tipografia casa era desigilata,nimic nu mai exista in camere, oamenii faceau curatenie de zor.Am facut plangere penala, dupa 11 ani ni se comunica faptul ca ne-a fost respinsa plangerea ca tardiva.Am scris la CEDO.Dupa 6 luni ne vine respingerea si de acolo.Evident, acolo functioneaza un judecator "uitat"de pe vremea dictatorului(Jud. Barsan)Imediat, dupa taraboiul cu tipografia, a urmat "executarea" sediului nostru.Au venit noaptea, au spart usile au inlocuit incuietorile si s-au instalat bine mersi.La plangerea noastra adresata Sectie 18 politie care avea ca obiectiv protejarea si asigurarea sediului ,fiind sediul unui Partid Politic, raspunsul a fost sec,citez"nu intra in atributiile noastre".Rapid, am primit si suma de 1,5 mil lei chirie excedentara.Plangeri peste plangeri,74 la nr. in acesti 2o de ani si NICIUNA rezolvata.Mai ales ca in interiorul sediului erau 24 de tablouri, in valoare de 5o.ooo $, donate noua de o simpatizanta venita din USA sa verniseze ai ci.Concomitent, duceam o alta batalie grea cu neocomunistii care treceau sub tacere drepturile noastre conf. L 42/92.Toti camarazii si simpatizantii nostri au fost batuti salbatic incepand din 21/22 si luptam pentru aceste drepturi legale pentru a le mai putea carpi sanatatea zdruncinata.N-am reusit, chiar cand "marele"senator taranist vetisanu, ne-a dus cu presul ani de zile.Batalia aceasta, pe mai multe fronturi, nu ne-a diminuat forta si coeziunea, ci ne-a intarit-o.Remarc faptul ca putini se incumata sa ne scrie.DE CE?

Niciun comentariu: