luni, 25 octombrie 2010

MALPRAXIS?

Un lucru domestic, m-a ros un pantof.Asig med nu aveam (litera "I") hai la Pol. cu plata 2,pe Batistei.Aici trebuia sa profeseze numai varfuri medicale.Platesc taxa, sunt repartizat la Dr. Cula Doina.Asa de bine m-a "tratat" acesta FSN-ista incat,dupa o medicatie intensa, am ajuns in situatia foto din 2i.o5.2oo4.Am mers la Pol. Iancului unde eram arondat.Fara asig. medicala,dupa 3 ore de groaza,cand cei din sala de ateptare stateau ca batistele la gura datorita mirosului insuportabil, sunt refuzat, neavand trimitere de la Medicul de familie.M-am tarat pana la tramvai,am ajuns la camera de garda a Spitalului "Sf. Pantelimon",Dr de garda m-a consultat si cel mai mare noroc a fost ca a venit in control Prof. Pavelescu,Seful.A intrebat-o de diagnostic si ia- raportat,citez" Circulatia periferica arsa,singurul mod de al salva este amputarea"Eram distrus.Dar Prof. m-a luat in cabinetul lui, (eram in situatia foto 2.o6.2oo4) A iceput un tratament intens si incet, mi-am revenit putin.Cand trebuia sa-mi semneze fisa pentru internare, i-am explicat D.lui Profesor ca eu sunt "din aia din Piata Universitatii" ca n-am asig.med...Spre surprinderea mea, mi-a spus,eu am dreptul sa te internez 3 zile, dupa aceia vii din 2 in 2 zile la control( n-au cei mai face,E la pensie)Si uite cum viata mi-a scos in cale un OM de o calitate extraordinara, salvandu-ma de amputare.Eu am ramas cu senzatia ca s-a vrut distrugerea mea si numai Dumnezeu m-a salvat.Dupa ce am facut plangere la Parchet, la 5 ani mi se comunica "scoaterea de sub ancheta a Dr Culaca si NUP" Mai credeti ca mai poate fi ceva de comentat? Urmatoarea postare va fi cele 2 foto,eu, ca fotoreporter aveam atunci singurul mod de a proba pe viu.Iata-le!Urmeaza publicare singurului MOD si masurile necesare pentru a redresa Romania. Este CREZUL nostru ca Romania nu poate fi salvata decat ASA!!!

Niciun comentariu: