miercuri, 20 octombrie 2010

LASI SI CRIMINALI II

Am sa enumer, pe scurt, toate actiunile criminale savarsite impotriva noastra dupa baia de sange savarsita de mineri asmutiti de ilici iliescu carora le-a si multumit!Noi am continuat sa ne regrupam cu toate ca "tonomatele" neocomuniste juibilau de fericire ca ne-au redus la tacere.N-a fost asa!Pentru ca Istoria vie a acelor momente sa ramana corect consemnate facem aceste destainuiri.Am reusit sa grupez in jurul camarazilor mei pe toti cei ce doreau cu ardoare schimbarea.Din toamna lui '9o si pana in '94 PRCD ajuns la peste 36.OOO Membrii cu 17 filiale in Tara.La congres care a tinut 8h37min. au participat 948 de delegati.Am reabilitat un sediu de 9 camere,am depus 1118 candidati in 1996 cand LICHELE aservite vechiului regim ne-au atacat miseleste, au mers la grefiera sefa a TMB unde eram inscrisi si, in schimbul a 3 mil.a dus dosarul in camera, Jud popov valeria, in schimbul altor 3 mil. a dat personalitatea juridica unui ins care nu era inscris cel putin in prcd.Asta pentru a ne impiedica sa depunem candidaturile de mai sus.Daca nu se facea aceasta marsavie, eram cel mai puternic partid si alta era soarta Romaniei!Pana am repus, in justitie, lururile pe fagas normal, alegerile din 96 se terminase demult.Cei care au fost criminalii sunt urmatorii,codrin stefanescu, Smutzer Rudolf, col stelea,, col gheorghe, avocatul hristea, olarescu virgil.Am facut plangere penala si, tineti-va bine, DNA imi comunica in scris ca dupa 15 ANI, n-au fost gasiti reclamantii.va urma

Niciun comentariu: