vineri, 22 octombrie 2010

LASI SI CRIMINALI.IV

Postez prima mea fotografie facuta in calitate de fotoreporter in 5.6.1992.Ca sa aduc inca o divada,eu, in Noembrie 199o,am fost dat afara de la Mecanica Fina "cu adanca manie proletara, cum scrie in p.v al sedintei,pentru ca am manjit prestigiul acestuia prin participarea mea,timp de 53 de zile,in Piata Universitatii.Arunc anatema asupra celor care au vanat cu cruzime,dupa 22 dec.,pe acei luptatori care erau constienti ca vom ajunge aici.Dar ei au facut CEVA.Au luptat!Toti cei care eram zi e zi la marsuri si mitinguri eram urmariti si inregistrati, clipa de clipa.Am fost scosi din serviciu cu litara "I", am fost arestati, batuti, spionati, practica strecurarii in mijlocul nostru de "destabilizatori",citeste tradatori, a fost bliblia acestor securisti.Nimeni din cei care s-au ghiftuit pe suferintele noastre nu ne-a multumit.Cel putin ca nu suntem marginalizati.Va voi posta o fotografie a celui care, an de an, cu prilejul comemorarii zilei de 13-15 iunie a ajuns emblema terorii.Este vorba despre D.l C.S care, inainte de '89 a fost atat de "anchetat"de securitate incat in decurs de 2 saptamani,cele 1o degete de la maini,sfaramate in use,s-au cangrtenat si a fost nevoie de amputare.Acelasi OM, in 13 Iunie, cum vedeti pe ecranul puzderiei de tv, este luat cu asalt de o grupa de mineri si batut cu o salbaticie greu de inteles.Ce face in prezent acest EROU? isi taraie viata prin canalele Bucurestiului la care a tinut atat!Orice alt popor care si-ar fi pretuit Eroii,l-ar fi inconjurat cu respect si i-ar fi asigurat un trai decent!Mai postez si prima foto din 13.o6.1992 si veti vedea ca am cuprins in cadrul ei DRAMA acestor luptatori.urmatoarea postare va va aduce la vedere si tentativa de a ma suprima in anul 2oo4

Niciun comentariu: