miercuri, 13 octombrie 2010

LASI SI CRIMINALI

M-am hotarat, incepand de azi, sa postez ,zilnic, dovezi indubitabile ale prigonirii noastre aberante, criminale, pe care le-am suportat fara a avea alta vina decat ca DORIM O ROMANIE NOUA, a noastra, A CELOR UMILITI SI URGISITI IN ACESTI 54 ANI DE C OMUNISM DISTRUGATOR.Am iesit in Piata Universitatii disperati, fara sa stim unii de altii sa ne cucerim Libertatea, desavarsind Revclutia curata inceputa la Timisoara,fara sa stim ca suntem carnea de tun in scenariul unei lovituri de Stat.Am avut norocul, asa cum am mai afirmat mai sus,sa scapam cu viata din acea inclestare, am strigat "jos iliescu" dupa 22 Dec, orele 17,15 cand a facut anuntul constituirii FSN. 2O de ani am facut acest lucru si-l vom face in continuare suportand atacuri,molestari,torturi si incalcarea celor mai elementare drepturi ale omului.Si o sa fixez cele afirmate clipa de clipa.In 25 stiti cu ce frica si emotie asteptam comunicatul cu executarea dictatorilor.Noi nu ne-am miscat din Piata .Dupa executare, cine credeti ca era, cu pletele colilii in vant cersind de la Agentiile straine de Presa interviuri, "marele" adrian paunescu.Acestui criminal nu merita sa-i scriu numele cu majuscule.Dupa cateva zile, mai multe sute de Bucuresteni l-au inconjurat cu furie sa-l molesteze.Crestin fiind si urmand pilda, "noi nu vrem moartea pacatosului, ci indreptarea lui"Impreuna cu camarazii mei, l-am inconjurat pe acest "poet de curte" plin de flegme si scuipati, preluand asupra noastra secretiile glandelor salivare, pumnii si picioarele adreszate lui si cu mare greutate am resusit sa-l "pitim" la Ambasada Americana.In cartea mea "Destin" am descris clipa de clipa, acest episod!Stiam de moartea celo 5 tineri la Ploiesti, stiam de alte victime ale acestui nenorocit facute cu cenaclul flacara dar nu ne inchipuiam ca v-a dormi si sfoarai in plin plen al Senatului(va urma)

Niciun comentariu: