vineri, 15 octombrie 2010

continuare.

Atunci, cand cordonul militar era presat dur de contramanifestanti a fost PRIMA venire a minerilor la Bucuresti.Nu mai spun cine i-a condus, despre morti numai de bine.A urmat 18 februarie de la care ne-a ramas celebra fraza spusa de Ilici in fata lui Coposu, Campeanu citez" ce vreti D-lor, sub presiunea strazii vreti sa-mi luati puterea?" au urmat nesfarsite marsuri si mitimguri in special pentru liberalizarea TVR care doar in sigla era libera,totul fiind condus de securitate de la et.11.Am sa descriu sumar fenomenul Istoric de acum, "Piata Universitatii", in care un Mapamond intreg era alaturi de noi.In amanunt l-am descris cu probe indubitabile, adevarul despre "lighioana" marian munteanu trimis de magureanu cu misiunea de a ne destabiliza si lichida atat piata, cat si fizic pe noi cei care am administrat-o.Spun aceasta deoarece dupa ce ne-am intins pe caldaram pentru acea batarnica miniona careia un FSN-ist i-a tutit cutia craniana aruncand un ghiveci de la et.5, am intins panglica tricolora, am inceput sa ne organizam si la consfatuirea celor 3 care am pus bazele acestei actiuni, am hotarat ca Dunitru Dinca sa ramana in baricada in nopatea de 22/23, eu in nopatea de 23/24 iar Avocatul Octavian Radulescu in 24/25 Aprilie.Alegerea sortii si a criminalului de Chitac care a condus aceasta represiune de o duritate extraordinara in dimineata zilei de 24 Aprilie, cand am fost arestati, batuti cumplit de la Piata pana la circa 1o de Politie, TORTURA care a urmat timp de 37 de ore a mea si a camarazilor mei.Nu durerile atroce ma asaltau ci faptul ca politistii au trecut pe lanaga unii manifestanit din perimetru fara sa-i atinga deoarece aveau agatat de piept un carton triunghiular, Aceasta a fost prima tradare.Am avut noroc ca, Dumitru Dinca a iesit, a strans rapid oamenii, au ocupat din nou Piata si aceasta a fost salvarea noastra.

Niciun comentariu: