joi, 14 octombrie 2010

continuare

A urmat prima reunire,in 1 Ianuarie 9o, in Piata Universitatii, am aprins lumanari pe locul unde vazusem ca au cazut acei copii, toti eram cuprinsi de o bucurie imensa.Am inceput sa ne consultam si cu alte grupuri si am hotarat,impreuna si cu 2 studenti, sa declansam demonstratia-trasnet din 12 Ianuarie 9o cand TVR-ul "liber" era"in ceata".Cunoasteti desfasurarea acestei demontratii Istorice, cert este ca,daca nu eram crestini de 2ooo de ani, cand de pe tancheta Mazilu ne "imbia" cu "il vreti pe Iliescu jos?" Acum regretam ca nu l-am ascultat, dar ATUNCI am crezut ca asa trebuie sa procedam! Opresc aici si fac un mic comentariu pe marginea inceputului sfarsitului armoniei paguboase a celor multi care s-au obisnuit sa li se DEA.In situatia dramatica, cand ministerul de baza al unei economii este in colaps, noi avem o solutie extrem de simpla,INFINTAREA FUNCTIEI DE PRECEPTOR SI PRIVATIZAREA EI.Numai asa se va vedea cine munceste cu adevarat, cine performeaza si, cel mai mare castig, acestia, pentru asi asigura salariul, nu va ierta "nici pe mama,nici pe tata" Cred ca am fost inteles.Asa cum am spus, noi avem solutii si le vom posta nu le vom mai ascunde.Un pronostic, nu se va realiza nimic decat suferinta, asa cum procedau comunistii, se va concedia personalul, se vor roti niste cadre, si asta va fi tot.(in prima varianta) A doua varianta, daca colegii din teritoriu vor fi solidari, va avea loc ce am spus mai sus, inceputul....

Niciun comentariu: